ჩემს დრაივზე შევქმენი საქაღალდე ნიუ_ფოლდერი დავარქვი სახელი ნანა_ჩხაიძე. იკუმენტების ორგანიზებისათვის ამ საქაღალდეში შევქმენი: კურსის რესურსები, მოსწავლის ნიმუში, სასწავლო პროექტის გეგმა, სასწავლო პროექტის დამხმარე. შეფასება. სურათები, აუდიო, ვიდეო და საავტორო უფლებები. გავაზიარე ეს საქაღალდე და მარჯვენა ღილაკს შეარზე დავწკაპე. მისამართიდა, რომელიც მომცა გაზიარებულმა საქაღალდემ დავაკოპირე.მის განსათავსებლად. შევედი ბლოგზე. შევქმენი ახალი ფეიჯი. რომელსაც დავარქვით პოთფოლიო. ფურცელზე დავწერე პროექტის სახელწოდება, მოვნიშნე ეს სახელწოდება და ავირჩიე ბრძანება ლინკ, სადაც ჩავსვი დრაივიდან დაკოპირებული ჩემი პორთფოლიოს მისამართი. გამოვაქვეყნე ფაბლიშის მეშვეობით. გვერდი, რომ გამოჩენილიყო ჩემს ბლოგზე ლეიაუთში. დიზაინი აღვნიშნე პორტფოლიოს გვერდი და შევინახე სეივის შეთანხმებით.
შევედი მთავარ მასალაში სახელმძღვანელოში, მოდული 4-სასწავლო ნიმუშების შექმნა. წავიკითხე აქტივობა N1 დN2 და შემდეგ წყვილებში ვიმუშავე ჩეკლისტებზე, რომელიც მოვიძიეთ რესურსებში და მოგვეცა სახლში შესაბამისი დავალება.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
მეცხრე დღის რეფლექსია
ტრენინგის მე-9 დღეს გავიხსენე, რაც ტრენინგის კურსის განმავლობაში შევისწავლე-ინტელის პროგრამა-ინტელის ახალი ხედვა. ამ დღეს ბლოგში შევცვალე ჩ...
-
მეორე ტრენინგზე შევქმენი ჩემი ბლოგი. რის შემდეგაც დავიყავით ჯგუფებად და ავარჩიეთ პროექტის თემა. ჩამოვაყალიბეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსო...
-
განვიხილე პროქტის გეგმები, პროექტის შინაარსში უნდა იყოს გადმოცემული თემის აქტუალობა და მნიშვნელობა, ასევე აქტივობების სახით ჩაშლილი პროე...
-
ჩემს დრაივზე შევქმენი საქაღალდე ნიუ_ფოლდერი დავარქვი სახელი ნანა_ჩხაიძე. იკუმენტების ორგანიზებისათვის ამ საქაღალდეში შევქმენი: კურსის რესურს...
საინტეერსო რეფლექსიაა მადლობა, რომელ ჩექლისტზე იმუშავეთ მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევარზე თუ სხვა რაიმეზე?
ReplyDelete